Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forumtuttur bahis forum’u kullanıcılarına deneme bonusu veren siteler hakkında bilgi veren gelişmiş bir bahis platformudur. Bahis forum adı altına kurulmuş günlük rollingler ve ödüllü etkinlikler düzenlenmektedir. Deneme bonusu, telegram bonusu, doğum günü bonusu veya mobil ödeme kabul eden bahis siteleri gibi tamamen kullanıcıya bilgi verme odaklı paylaşımlar yapılmaktadır. Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Büro Şikayet betpital saçmalığı, paylaş 15 kişiye 10TL Paparadan RT - FAV

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Obsessive

Forumtuttur.com
Moderatör
10 May 2020
2,802
4,432
113
picturemessage_3wy1kkcz.kw4.png
Arkadaşlar siteye 200TL yatırım sağladım dün rolling açmak için sms atmışlar %25 çevrimsiz bonus vs diye. Normalde atmam zaten böyle sitelere de deneyelim dedik. Kuralları istedim okudum da siteden 48 saat gibi bir kural yoktu. Son dakika kural çıkardılar, sakın yatırım yapmayın yaptırmayın. Bu tarz sitelerden uzak durun.

Bu gönderiyi beğen , paylas
Twitter da #betpital #dolandırıcı bu hashtagleri kullanarak paylasım yapalım yapan herkes cekilise katılma hakkına sahip olacaktır.


 

ask_muslera

Forumtuttur.com
Çaylak Bahisçi
27 Haz 2020
1
0
1
Ekli dosyayı görüntüle 1189
Arkadaşlar siteye 200TL yatırım sağladım dün rolling açmak için sms atmışlar %25 çevrimsiz bonus vs diye. Normalde atmam zaten böyle sitelere de deneyelim dedik. Kuralları istedim okudum da siteden 48 saat gibi bir kural yoktu. Son dakika kural çıkardılar, sakın yatırım yapmayın yaptırmayın. Bu tarz sitelerden uzak durun.

Bu gönderiyi beğen , paylas
Twitter da #betpital #dolandırıcı bu hashtagleri kullanarak paylasım yapalım yapan herkes cekilise katılma hakkına sahip olacaktır.


 

Ekli dosyalar

Obsessive

Forumtuttur.com
Moderatör
10 May 2020
2,802
4,432
113

steinsgate

Forumtuttur.com
Çaylak Bahisçi
Tanınmış Bahisçi
Uzman Bahisçi
Aileden Biri
17 May 2020
287
45
28
bunlara rahat yok hocam paranı alırsın umarım

ss.png
 

Yunus1905

Forumtuttur.com
Tanınmış Bahisçi
11 May 2020
151
16
18
tam sahtekârlarmış arkadaş o nasıl bi kuraldir
Screenshot_20200627-121807_Twitter.jpg
 

Metheus

Forumtuttur.com
Çaylak Bahisçi
23 May 2020
24
1
3
Dün bütün kuralları okuyup öyle yatırım yaptım dostum site çakma site zaten düşük tutarlar olduğu için öderler dedim, 48 saat diyor oraya ekleyip okuyabilirsiniz yazıyor bide bana çakal :D adamlar 100 tl ödeme yapamıyor :D aman aman aman

Valla odettirelim de bi şekilde bari çekiliş yap bize şahsen benim cebimde de yazı tura atcak para yok 😬😁
 

Obsessive

Forumtuttur.com
Moderatör
10 May 2020
2,802
4,432
113
ask_muslera
Yukarıda belirttiğim üye hariç , paylaşım yapan bütün üyelerimize gönderim sağlanmıştır. Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...