Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forumtuttur bahis forum’u kullanıcılarına deneme bonusu veren siteler hakkında bilgi veren gelişmiş bir bahis platformudur. Bahis forum adı altına kurulmuş günlük rollingler ve ödüllü etkinlikler düzenlenmektedir. Deneme bonusu, telegram bonusu, doğum günü bonusu veya mobil ödeme kabul eden bahis siteleri gibi tamamen kullanıcıya bilgi verme odaklı paylaşımlar yapılmaktadır. Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Tanışma 17.05 sohbet

Alperen17200

Bahis Güvenlik Uzmanı
Uzman Bahisçi
Aileden Biri
5 May 2020
735
334
63
Ya işlerim var gece gelirim anca .
Kalebet etkinlik şartı çok zor ya ben katilmiyorum valla hiç 😀
 

Tran1s

Forumtuttur.com
Çaylak Bahisçi
Tanınmış Bahisçi
Uzman Bahisçi
Aileden Biri
3 May 2020
483
295
63
Burdayım acayıp sınırlıyım :) adama 300 tl yatırım yapmısım son paramla 200 u kurtarmısım cekım verıyom cevrım var dıyor nıye dıyom casıno alanında cevrım 3 katıdır dıyor bonusmu aldım dıyom yok dıyo casıno alanında cevrım var dıyo :D ulan dıyom sanane benım paramdan ınsanlarla makara yapıyolar 2 tane kuponum var bıtsın sıte ısmıde verıcem rezıllık ya hayatmda boyle bsy gormedm :D
 

hamfetamin

TONY MONTANA
Uzman Bahisçi
Aileden Biri
8 May 2020
1,084
443
83
Burdayım acayıp sınırlıyım :) adama 300 tl yatırım yapmısım son paramla 200 u kurtarmısım cekım verıyom cevrım var dıyor nıye dıyom casıno alanında cevrım 3 katıdır dıyor bonusmu aldım dıyom yok dıyo casıno alanında cevrım var dıyo :D ulan dıyom sanane benım paramdan ınsanlarla makara yapıyolar 2 tane kuponum var bıtsın sıte ısmıde verıcem rezıllık ya hayatmda boyle bsy gormedm :D
paranı kurtarmana bak reis sinirlenme küfür etme bi kulp bulurlar vermezler soysuzlar 😂